Aktualności

Bieżące informacje z działalności Consulting’n More

Zapraszamy do zapoznania się z naszą bieżącą działalnością – informacjami o nowych Klientach, prowadzonych projektach, zmianach w zespole.

IPREX EMEA Meeting w Maroko z udziałem Consulting’n more

W dniach 13-15 października w Casablance odbyła się kolejna konferencja międzynarodowej sieci IPREX z udziałem Consulting'n more. Podczas spotkania właściciele oraz przedstawiciele zarządów agencji PR z całego świata poddali globalnej dyskusji tematy takie jak współczesna kultura organizacji, zatrzymywanie i motywowanie pracowników, mierzenie efektów działań PR czy potencjał usług komunikacyjnych w sektorze marketingowym. Z ramienia firmy w wydarzeniu wzięli udział Jakub Zajdel (CEO). Consulting'n more jest jedynym z Polsce członkiem organizacji.

Consulting’n more rozpoczyna pracę dla marki LABEL 5

Agencja Consulting’n more nawiązała współpracę z marką LABEL5 należącą do portfolio La Martiniquaise największego francuskiego producenta alkoholi. LABEL5 to dziesiąta pod względem popularności whisky na świecie, która od niedawna dostępna jest na rynku polskim. Whisky LABEL5 jest najlepiej sprzedającą się szkocką whisky (2,6 milliona 9-litrowych beczek sprzedanych w 2017 roku). We współpracy z Consulting’n more marka będzie prowadziła działania z zakresu influencer marketingu będące jednocześnie implementacją globalnej kampanii „The power of 5. World Tour”. 

Spiced Honey Kolorem Roku 2019 według AkzoNobel, producenta farby Dulux

Eksperci z Global Aesthetic Center AkzoNobel po raz szesnasty wybrali kolor, który będzie królował w kolejnym roku. Po analizie globalnych trendów i przeprowadzeniu badań, kolorem roku 2019 ogłosili ciepły, bursztynowy odcień Spiced Honey. AkzoNobel jest nie tylko producentem farb i lakierów, jest także globalnym ekspertem w dziedzinie kolorów. W Global Aesthetic Center od ponad 25 lat grupa ekspertów zajmuje się analizą trendów, badaniem i projektowaniem kolorów oraz przygotowywaniem wizualizacji. W tym roku po raz szesnasty w Amsterdamie 11 specjalistów z różnych krajów oraz dziedzin, takich jak architektura, szeroko pojęty design czy innowacje i nowe technologie przeanalizowało zbliżające się światowe trendy i wybrało najtrafniej odpowiadający im kolor – Spiced Honey, a także odzwierciedlające je hasło: Let the light in (Zaproś światło do swojego domu). Więcej informacji pod linkiem.      

Wmurowanie kamienia węgielnego pod budowę osiedla Haven House

W dniu 23 sierpnia br. odbyła się ceremonia podpisania aktu erekcyjnego i wmurowania kamienia węgielnego pod budowę osiedla Haven House, realizowanego przez warszawską firmę Profbud. Uroczystość zorganizowano na terenie inwestycji, przy ul. Pawlikowskiego w Warszawie. W wydarzeniu wzięły udział lokalne władze i reprezentanci firm współpracujących z deweloperem. Wmurowanie kamienia węgielnego symbolicznie przypieczętowało rozpoczęcie budowy nowego osiedla mieszkaniowego, w którym docelowo powstanie 114 mieszkań.

Consulting’n more rozpoczyna pracę dla Multikino Media

Consulting’n more rozpoczyna współpracę z Multikino Media – spółką specjalizującą się w działalności brokerskiej w zakresie reklamy kinowej, sponsoringu i akcji specjalnych. We współpracy z Consulting’n more Multikino Media będzie prowadzić działania z zakresu media relations. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowywanie materiałów eksperckich i korporacyjnych oraz kontakt i koordynację współpracy z mediami. Dodatkowo w ramach projektu agencja będzie wspierała Klienta w komunikacji prowadzonej na kanałach własnych. Po stronie Consulting’n more za działania wykonawcze realizowane w ramach współpracy odpowiadają Magdalena Mikołajczak (Account Manager) oraz Weronika Rudecka (Account Executive).

Profbud wspiera akcję Art Mural Challenge

Art Mural Challenge to wyjątkowy konkurs, mający na celu skupienie artystycznej społeczności Łodzi, okolicznych miast, a nawet całej Polski. Osoby wyróżniające się świeżym spojrzeniem na sztukę uliczną mogą zaprezentować w nim swoje pomysły na wyjątkowy mural, który zostanie namalowany w pobliżu jednej z inwestycji Profbudu - Osiedla Primo. Więcej informacji pod linkiem.

Meble Wójcik na pierwszym miejscu w rankingu Producentów Mebli Skrzyniowych

Marka Meble Wójcik znalazła się na pierwszym miejscu w tegorocznej edycji Rankingu Producentów Mebli Skrzyniowych. Ranking organizowany przez miesięcznik "Meble Plus" jest swoistą oceną polskiej branży meblarskiej, dokonaną przez najbliższych jej partnerów – salony meblowe. Wyniki rankingu opierają się na punktach przyznawanych przez ankietowane salony meblowe z całej Polski. Link do publikacji tutaj. 

Maruta Wachta wybiera Consulting’n more

Consulting'n more nawiązało współpracę z najlepszą w Polsce kancelarią specjalizującą się w ochronie danych osobowych Maruta Wachta. Maruta Wachta działa na rynku od ponad 25 lat i wspiera kilkadziesiąt różnych firm ze wszystkich dziedzin gospodarki, w tym m.in. z branży finansowej, telekomunikacyjnej, medialnej, e-commerce, logistycznej i produkcyjnej. Consulting’n more będzie odpowiedzialne za prowadzenie działań media relations oraz przygotowywanie materiałów prasowych o tematyce eksperckiej i korporacyjnej w imieniu Kancelarii. 

Anna Lewandowska wprowadza lody do oferty Foods by Ann

W ofercie marki Foods By Ann pojawiła się nowość - lody sorbetowe bez dodatku cukru. Produkty są w pełni naturalne, nie posiadają chemicznych wspomagaczy oraz sztucznych barwników. Lody będzie można kupić w wybranych marketach i sklepach m.in. PoloMarket, Delikatesy Centrum, Auchan, Eko, Groszek, Euro Sklep, Lewiatan. Więcej informacji pod linkiem. Consulting'n more odpowiada za wsparcie mediowe wprowadzenia nowego produktu.  

Jakub Zajdel w ekskluzywnym komentarzu dla portalu Wirtualne Media

Jak radzą sobie z zarządzaniem pracownikami firmy działające w ramach międzynarodowej sieci IPREX Global Communication? Pisze dla portalu Wirtualnemedia.pl Kuba Zajdel (CEO). Cały artykuł można zaleźć pod linkiem. Agencja Consulting'n more jest jedynym w Polsce członkiem IPREX, organizacji zrzeszającej niezależne agencje public relations z całego świata.