Aktualności

Bieżące informacje z działalności Consulting’n More

Zapraszamy do zapoznania się z naszą bieżącą działalnością – informacjami o nowych Klientach, prowadzonych projektach, zmianach w zespole.

Rekrutujemy!

Rozpoczynamy rekrutację - do zespołu Consulting'n more poszukujemy Stażysty. Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do przesłania CV na adres: staz@consultingandmore.pl. Więcej informacji pod linkiem.

Internet i marketing mobilny: podsumowanie 2019 oraz prognozy na 2020

Jakie trendy zdominowały internet i marketing mobilny w minionym roku? Czego możemy się spodziewać w 2020? Między innymi o to redakcja Wirtualnemedia.pl zapytała przedstawicieli czołowych agencji z branży. Eliza Durnakowska, general director Open Mobi, wśród najważniejszych kierunków 2019 roku wymienia zakupy online za pomocą urządzeń mobilnych - już niemal 80% konsumentów na świecie kupuje za pośrednictwem smartfona (dane Ipsos), a także wzrost popularności krótkich, kreatywnych materiałów wideo - w tym „odkrycie” TikToka. Więcej informacji pod linkiem.

Wesołych Świąt!

Niech Święta Bożego Narodzenia będą czasem wypełnionym miłością, spokojem i nadzieją, a zbliżający się Nowy Rok pełen wyzwań, ciekawych projektów i satysfakcji z podjętych działań - z życzeniami pogody ducha oraz wszelkiej pomyślności od zespołu Consulting'n more.

Kino w dobie streamingu

Popularność serwisów streamingowych sprawia, że przyciągnięcie widza do kina staje się coraz większym wyzwaniem. Rywalizacja o jego czas i uwagę wykracza dziś znacznie poza konieczność zadbania o atrakcyjny repertuar czy lepszą jakość obrazu i dźwięku. Przedstawiciele branży zwracają uwagę na konieczność systematycznego badania oczekiwań widzów. W Polsce wciąż nie jest to powszechną praktyką. Więcej informacji pod linkiem.

Święta z JBB Bałdyga

W Consulting'n more przygotowania do Świąt trwają pełną parą. W drogę wyruszyły już między innymi spersonalizowane paczki, wypełnione po brzegi przysmakami od naszego Klienta JBB Bałdyga i akcesoriami kuchennymi, składającymi się na bożonarodzeniowy niezbędnik.

Legenda rodu Baczewskich

J.A. Baczewski to marka, której korzenie sięgają roku 1782. Jej historia zapisana jest w licznych wspomnieniach i anegdotach. Niedawno wraz z naszym Klientem AMBRA BRANDS wybraliśmy się do pięknego Lwowa, żeby przyjrzeć się z bliska legendzie rodu Baczewskich. Więcej dowiecie się między innymi z najnowszych numerów magazynów: Newsweek Historia, Esquire Polska i Logo. Polecamy!

Małe mieszkania nadal na topie

Ceny mieszkań w Polsce już od jakiegoś czasu systematycznie rosną. Wysokie koszty zakupu często przewyższają zdolność finansową wielu osób. Sytuacja ta doprowadziła do zmiany dotychczasowych preferencji mieszkaniowych, co z kolei przekłada się na tworzenie kompaktowych, ale funkcjonalnych lokali przez deweloperów. Takie podejście można zaobserwować między innymi w strategii firmy Profbud, która w swoich inwestycjach stawia również na mniejsze metraże. Więcej informacji znaleźć można pod linkiem.

PR w Europie - trendy i wyzwania

Jakie trendy są obecnie najsilniejsze na rynku PR w Europie? W jakim kierunku zmierza branża? Co łączy, a co dzieli poszczególne kraje? Zapytaliśmy o to przedstawicieli wybranych agencji członkowskich, zrzeszonych w sieci IPREX - InfluenceSuite z Hiszpanii, Reliant Communications z Grecji, Orca van Loon z Niemiec, Walsh:PR z Irlandii i Altezza Communications z Rosji. Jakie są wnioski z przeprowadzonych rozmów? Więcej szczegółów znaleźć można pod linkiem.  

Wirtualny sommelier od CEDC

Firma CEDC International przygotowała wyjątkową niespodziankę dla amatorów wina. Dzięki wykorzystaniu technologii AR, czyli rozszerzonej rzeczywistości, konsumenci kupujący wybrane wina z winnic Torres lub Mare Magnum, mogą wziąć udział w indywidualnym szkoleniu prowadzonym przez profesjonalnego sommeliera. Consumer experience staje się obecnie jednym z najważniejszych obszarów budowania pozycji marki. Lojalność konsumentów przestaje bazować na cenie produktu czy na przyzwyczajeniu. Zamiast tego, zaczynają oni poszukiwać marek umiejących budować pozytywne doświadczenia związane z produktem – komentuje Marcin Chyliński, Marketing Manager firmy CEDC International. Więcej informacji znaleźć można pod linkiem.

"Najważniejsze to się wyróżniać" - Dawid Urban i Mateusz Oleksiuk dla Law Business Quality

Jak wyglądają relacje anioł biznesu – start-up? Czy można skutecznie połączyć funkcję społecznościową z opcją sprzedaży i zakupu ubrań? Skąd wziął się pomysł na aplikację LESS_? Między innymi o tym Dawid Urban i Mateusz Oleksiuk opowiedzieli w wywiadzie dla Law Business Quality. Polecamy lekturę najnowszego wydania magazynu!