Aktualności

Bieżące informacje z działalności Consulting’n More

Zapraszamy do zapoznania się z naszą bieżącą działalnością – informacjami o nowych Klientach, prowadzonych projektach, zmianach w zespole.

Art Mural Challenge rozstrzygnięte!

Przez ponad dwa miesiące trwała akcja konkursowa Art Mural Challenge, której Pomysłodawcą i Mecenasem jest firma Profbud. Artyści nadesłali ponad 100 kreatywnych prac, na które oddano łącznie 12 tysięcy głosów. A wszystko to w ramach zaaranżowania przestrzeni w okolicy Nowego Centrum Łodzi. Jury wybrało zwycięzcę – jest nim Marcin Czaja. Finałowy projekt muralu został namalowany na jednej ze ścian łódzkiej kamienicy przy ul. Tramwajowej 17. Jego uroczyste odsłonięcie odbyło się 10 października. Relacja z tego wydarzenia pod linkiem.

10-te Urodziny Consulting'n more

W dniu 10 października firma Consulting'n more obchodziła 10-tą rocznicę powstania (jak w tym czasie ewoluowała nasza identyfikacja wizualna możecie zobaczyć pod linkiem). Dziękujemy Wszystkich naszym współpracownikom, Partnerom, a przede wszystkim Klientom za zaufanie!         

Marka Meble Wójcik na targach Warsaw Home

W dniach 4 – 7 października w Nadarzynie odbyła się kolejna, III edycja targów Warsaw Home. Warsaw Home to międzynarodowe targi wyposażenia wnętrz, które odbywają się w PTAK Warsaw Expo i są jednym z największych wydarzeń w Polsce, zrzeszającym architektów, projektantów wnętrz, właścicieli firm, sklepów oraz klientów indywidualnych. W wydarzeniu już po raz drugi wzięła udział marka Meble Wójcik. W ramach swojego stoiska zaprezentowała m.in. nowości – kolekcje Cortina, Lilo oraz Laser.

Meble Wójcik z nową inwestycją budowlaną w Elblągu

Firma Meble Wójcik wkrótce rozpocznie proces inwestycyjny dotyczący budowy nowego Centrum Dystrybucyjnego w Elblągu. Prace budowlane rozpoczną się w połowie września. Obiekt powstanie w sąsiedztwie fabryki „Żuławskiej” przy trasie szybkiego ruchu Gdańsk – Warszawa S7. Celem nowej inwestycji jest m.in. podniesienie jakości oraz zapewnienie terminowości dostaw do odbiorców. Więcej informacji pod linkiem.

IPREX EMEA Meeting w Maroko z udziałem Consulting’n more

W dniach 13-15 października w Casablance odbyła się kolejna konferencja międzynarodowej sieci IPREX z udziałem Consulting'n more. Podczas spotkania właściciele oraz przedstawiciele zarządów agencji PR z całego świata poddali globalnej dyskusji tematy takie jak współczesna kultura organizacji, zatrzymywanie i motywowanie pracowników, mierzenie efektów działań PR czy potencjał usług komunikacyjnych w sektorze marketingowym. Z ramienia firmy w wydarzeniu wzięli udział Jakub Zajdel (CEO). Consulting'n more jest jedynym z Polsce członkiem organizacji.

Consulting’n more rozpoczyna pracę dla marki LABEL 5

Agencja Consulting’n more nawiązała współpracę z marką LABEL5 należącą do portfolio La Martiniquaise największego francuskiego producenta alkoholi. LABEL5 to dziesiąta pod względem popularności whisky na świecie, która od niedawna dostępna jest na rynku polskim. Whisky LABEL5 jest najlepiej sprzedającą się szkocką whisky (2,6 milliona 9-litrowych beczek sprzedanych w 2017 roku). We współpracy z Consulting’n more marka będzie prowadziła działania z zakresu influencer marketingu będące jednocześnie implementacją globalnej kampanii „The power of 5. World Tour”. 

Spiced Honey Kolorem Roku 2019 według AkzoNobel, producenta farby Dulux

Eksperci z Global Aesthetic Center AkzoNobel po raz szesnasty wybrali kolor, który będzie królował w kolejnym roku. Po analizie globalnych trendów i przeprowadzeniu badań, kolorem roku 2019 ogłosili ciepły, bursztynowy odcień Spiced Honey. AkzoNobel jest nie tylko producentem farb i lakierów, jest także globalnym ekspertem w dziedzinie kolorów. W Global Aesthetic Center od ponad 25 lat grupa ekspertów zajmuje się analizą trendów, badaniem i projektowaniem kolorów oraz przygotowywaniem wizualizacji. W tym roku po raz szesnasty w Amsterdamie 11 specjalistów z różnych krajów oraz dziedzin, takich jak architektura, szeroko pojęty design czy innowacje i nowe technologie przeanalizowało zbliżające się światowe trendy i wybrało najtrafniej odpowiadający im kolor – Spiced Honey, a także odzwierciedlające je hasło: Let the light in (Zaproś światło do swojego domu). Więcej informacji pod linkiem.      

Wmurowanie kamienia węgielnego pod budowę osiedla Haven House

W dniu 23 sierpnia br. odbyła się ceremonia podpisania aktu erekcyjnego i wmurowania kamienia węgielnego pod budowę osiedla Haven House, realizowanego przez warszawską firmę Profbud. Uroczystość zorganizowano na terenie inwestycji, przy ul. Pawlikowskiego w Warszawie. W wydarzeniu wzięły udział lokalne władze i reprezentanci firm współpracujących z deweloperem. Wmurowanie kamienia węgielnego symbolicznie przypieczętowało rozpoczęcie budowy nowego osiedla mieszkaniowego, w którym docelowo powstanie 114 mieszkań.

Consulting’n more rozpoczyna pracę dla Multikino Media

Consulting’n more rozpoczyna współpracę z Multikino Media – spółką specjalizującą się w działalności brokerskiej w zakresie reklamy kinowej, sponsoringu i akcji specjalnych. We współpracy z Consulting’n more Multikino Media będzie prowadzić działania z zakresu media relations. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowywanie materiałów eksperckich i korporacyjnych oraz kontakt i koordynację współpracy z mediami. Dodatkowo w ramach projektu agencja będzie wspierała Klienta w komunikacji prowadzonej na kanałach własnych. Po stronie Consulting’n more za działania wykonawcze realizowane w ramach współpracy odpowiadają Magdalena Mikołajczak (Account Manager) oraz Weronika Rudecka (Account Executive).

Profbud wspiera akcję Art Mural Challenge

Art Mural Challenge to wyjątkowy konkurs, mający na celu skupienie artystycznej społeczności Łodzi, okolicznych miast, a nawet całej Polski. Osoby wyróżniające się świeżym spojrzeniem na sztukę uliczną mogą zaprezentować w nim swoje pomysły na wyjątkowy mural, który zostanie namalowany w pobliżu jednej z inwestycji Profbudu - Osiedla Primo. Więcej informacji pod linkiem.