Aktualności

Bieżące informacje z działalności Consulting’n More

Zapraszamy do zapoznania się z naszą bieżącą działalnością – informacjami o nowych Klientach, prowadzonych projektach, zmianach w zespole.

11 lat Consulting'n more

Dziś świętujemy urodziny! Dokładnie 11 lat temu, 10 października 2008 roku, powstała agencja Consulting'n more. Dziękujemy wszystkim za ten czas - Klientom za zaufanie, a całemu Zespołowi za to, że każdego dnia współtworzy firmę i przyczynia się do jej rozwoju.

Consulting’n more gospodarzem międzynarodowego spotkania agencji PR

W dniach 3-5 października w Warszawie odbędzie się spotkanie przedstawicieli agencji PR zrzeszonych w międzynarodowej sieci IPREX - EMEA Fall Meeting 2019. Jego główne cele to stworzenie platformy wymiany doświadczeń pomiędzy firmami świadczącymi usługi komunikacyjne na różnych rynkach, a także dyskusja na temat kierunków, w jakich podąża branża - w obliczu zarówno zmieniających się trendów, jak i bieżących wydarzeń społeczno-politycznych. - Potencjał ekonomiczny Europy Środkowo-Wschodniej wciąż rośnie, podobnie jak zainteresowanie członków IPREX tym regionem. Lokalizacja EMEA Fall Meeting 2019 jest zatem nieprzypadkowa. Bardzo się cieszymy, że tym razem to my, jako Consulting’n more, jesteśmy gospodarzem tego wydarzenia i mamy przyjemność gościć w Warszawie szefów agencji PR z różnych stron świata – mówi Jakub Zajdel, CEO Consulting’n more. Więcej informacji znaleźć można pod linkiem.

Grupa Ambra powołuje do życia Fundację Winiarnie Zamojskie i wprowadza nową markę win

Na specjalnie zorganizowanej konferencji Grupa Ambra ogłosiła powstanie Fundacji Winiarnie Zamojskie, której celem jest wspieranie polskich winiarzy i sadowników. Głos w sprawie konieczności wprowadzenia zmian legislacyjnych zabrał miedzy innymi wiceminister finansów, Leszek Skiba.   Zbiory winogron w Polsce pozwalają wyprodukować jedynie około 700 tysięcy butelek win. To dużo mniej niż chcieliby kupić polscy konsumenci. Dlatego Grupa AMBRA proponuje, by wykorzystać także potencjał innych owoców, takich jak gruszka, porzeczka czy wiśnia. Dowodem na ich szlachetność jest nowa propozycja win - Winiarnia Zamojska. Charakteryzuje ją limitowana, butikowa produkcja, ręczny zbiór i pasja winiarzy, którzy osobiście angażują się w powstawanie każdej butelki.

Ruszamy z rekrutacją

Rozpoczęliśmy rekrutację na stanowisko Junior / Social Media Specialist. Jeśli posiadasz minimum rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, a media społecznościowe nie mają przed Tobą żadnych tajemnic - zachęcamy do aplikowania! Więcej szczegółów znaleźć można w zakładce Kariera.

AMBRA BRANDS z Consulting’n more

AMBRA BRANDS – czołowy importer i dystrybutor win oraz alkoholi mocnych w Polsce – powierzyła Consulting’n more obsługę PR swoich największych marek. Wspólne projekty obejmują m.in. PR produktowy, media relations, organizację i koordynację eventów oraz akcji specjalnych, a także działania w obszarze digital. Więcej informacji znaleźć można pod linkiem.

AkzoNobel ogłasza Miętową Szarość Kolorem Roku 2020

Global Aesthetic Center AkzoNobel stale monitoruje trendy społeczne, kulturowe i wzornicze, które pojawiają się na całym świecie. Na podstawie prowadzonych badań oraz spotkań z międzynarodowym zespołem projektantów i ekspertów powiązanych z designem, identyfikowany jest kolor przewodni. W 2020 będzie nim Miętowa Szarość, czyli delikatny, pastelowy odcień zieleni, przełamanej szarością i błękitem. Więcej informacji znaleźć można pod linkiem.

Dwie nowy umowy Consulting'n more

W sierpniu agencja Consulting’n more rozpoczęła współpracę z nowym Klientem - siecią „Batumi” Piekarnia Gruzińsko-Ormiańska. Na mocy kolejnej umowy, przedłużona została również dotychczasowa współpraca z Grupą Ekotech – dostarczającą innowacyjne rozwiązania dla zrównoważonego przemysłu. O szczegółach każdego z projektów można przeczytać między innymi w serwisie PRoto.pl.

Consulting’n more dla Bushmills

Do grona Klientów Consulting’n more dołączyła irlandzka whiskey Bushmills. Marka należy w Polsce do portfolio United Beverages – jednego z największych dystrybutorów alkoholi w kraju. W ramach nawiązanej współpracy, agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań w mediach społecznościowych oraz w obszarze influencer marketingu. Więcej szczegółów znaleźć można pod linkiem.

Flairs.ai, czyli sztuczna inteligencja na rynku pracownika

Według raportu Deloitte "Global Human Capital Trends 2019" w kolejnych latach ograniczona zostanie tradycyjna komunikacja wewnątrz firm, wzrośnie natomiast znaczenie platform do współpracy on-line. W związku z tym niezbędne będzie uzupełnienie ich podstawowych funkcjonalności o aplikacje i narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję. Przykładem takiego rozwiązania jest Flairs.ai. To nowa marka w portfelu anioła biznesu, Dawida Urbana. Więcej informacji pod linkiem.

Rekrutacja trwa!

Przed nami nowe projekty i nowe wyzwania, dlatego zespół Consulting'n more już niedługo się powiększy. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowiska: Senior / Account Executive oraz Stażysta. Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do aplikowania. Więcej informacji znaleźć można w zakładce Kariera.