Partnerstwa

Firma PR współpracująca ze środowiskiem biznesowym i marketingowym

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami na temat firm, z którymi na co dzień współpracujemy.

Stor9_

Jesteśmy oficjalnym partnerem Stor9_, firmy specjalizującej się w komunikacji marketingowej osób publicznych. Stor9_ to pierwszy na polskim rynku podmiot, który w kampaniach marketingowych marek reprezentuje ambasadora. Firma zarządza komunikacją marketingową osób publicznych. Consulting’n more odpowiada za działania media relations realizowane przez podmiot.

Eskadra

Stale współpracujemy z agencją Eskadra, jedną z najdłużej działających w Polsce niezależnych agencji reklamowych. Firma łączy kompetencje strategiczne, ATL, BTL, PR, interactive, social media, marketing miast i regionów oraz eventy. Consulting’n more wspiera Eskadrę w wybranych projektach obejmujących działania z zakresu PR (doradztwo strategiczne, koncepcje i działania operacyjne).

SAIA Alliance

Działamy w ramach SAIA Alliance, która zajmuje się komercjalizacją idei i projektów. W strukturach organizacji funkcjonują firmy i eksperci z obszarów takich jak: strategie biznesowe, marketing, sprzedaż, design i komunikacja marketingowa. Dzięki połączeniu kompetencji z różnych obszarów SAIA Alliance może przeprowadzić całościowy proces komercjalizacji – od analizy, przez stworzenie strategii, po jej wdrożenie. Consulting’n more jest jedną z firm członkowskich i odpowiada za obszar komunikacyjny realizowanych przez organizację projektów.

IPREX

Międzynarodowa Organizacja Niezależnych Firm Public Relations IPREX została założona w 1983 roku w Stanach Zjednoczonych przez firmy PR, które poszukiwały możliwości obsługi swoich klientów poza rynkiem lokalnym. Dzisiaj IPREX jest jedną z największych międzynarodowych organizacji tego typu z ponad 120 biurami oraz 1800 pracownikami na całym świecie. Roczny dochód organizacji wynosi 250 milionów dolarów. Consulting’n more jest jedynym w Europie Środkowo Wschodniej członkiem IPREX, dzięki czemu ma możliwość prowadzenia działań PR nie tylko na rynku polskim, lecz także globalnie.