Aktualności

Bieżące informacje z działalności Consulting’n More

Zapraszamy do zapoznania się z naszą bieżącą działalnością – informacjami o nowych Klientach, prowadzonych projektach, zmianach w zespole.

Consulting’n more jedynym przedstawicielem organizacji IPREX w Polsce

Agencja Consulting’n more została jedynym w Polsce członkiem IPREX – Międzynarodowej Organizacji Niezależnych Firm Public Relations. Przynależność domiędzynarodowej sieci to dla Consulting’n more możliwość wsparcia klientów w działaniach komunikacyjnych na rynkach zagranicznych przy współpracy z innymi agencjami członkowskimi. - Powiększenie portfolio o projekty międzynarodowe to jedno z założeń strategii rozwoju Consulting’n more na najbliższe lata, dlatego wstąpienie do IPREX to dla nas bardzo ważna inwestycja. Jednak aspekt new business to nie jedyny istotny wymiar korzyści z przynależności do tego typu organizacji. W jej ramach mamy również okazję poszerzyć nasze kompetencje oraz skorzystać z wiedzy i doświadczeń agencji PR działających na rynkach Europy Zachodniej czy Stanów Zjednoczonych – mówi Jakub Zajdel CEO w Consulting’n more.

Medisept zaczyna współpracę z Rossmanem

W dniu 15 września do drogerii sieci Rossmann weszły trzy produkty konsumenckie firmy Medisept: spray do dezynfekcji rąk, spray do dezynfekcji stóp oraz spray do dezynfekcji powierzchni.  Consulting'n more jest odpowiedzialne za komunikację Medisept skierowaną do konsumentów - prowadzi działania media relations, a także aktywności z zakresu content marketingu. Projekt jest prowadzony we współpracy z naszą firmą partnerską THIS.    

Consulting’n more z dwoma nowymi pracownikami i awansem wewnętrznym

Z końcem sierpnia do agencji Consulting’n more dołączyły dwie nowe osoby – Magdalena Mikołajczak na stanowisku Account Managera oraz Zuzanna Pęksa – Senior Account Executive. Firma wprowadziła również zmiany wewnątrz organizacji i stworzyła stanowisko Business Development Managera, które objęła Katarzyna Małek. Zmiany mają na celu usprawnienie pracy całej firmy oraz podniesienie jakości obsługi klientów. Są one również zdeterminowane zwiększeniem zapotrzebowania za działania z zakresu new business oraz planami rozwoju firmy. Zespół Consulting’n more liczy obecnie 12 osób.

Consulting’ n more wspiera POSM FACTORY

Consulting’n more wesprze działania komunikacji eksperckiej firmy POSM Factory. Agencja będzie odpowiedziala za działania prowadzone na profilu LinkedIN.

MAL-BUD kontynuuje współpracę z agencją Consulting’n more

Consulting’n more wesprze działania komunikacyjne dla firmy budowlanej MAL-BUD-1. Agencja poprowadzi biuro prasowe, a także będzie odpowiedzialna za działania marketingowe i kanały społecznoścowe.

Agencja Consulting’n more rozpoczęła współpracę z marką Belutti

Consulting’n more poprowadzi działania komunikacyjne dla producenta oprawek okularowych oraz okularów przeciwsłonecznych marki Belutti. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania z zakresu media relations.

Agencja Consulting’n more rozpoczęła współpracę z firmą 10Clouds

Consulting’n more wesprze komunikacyjnie firmę 10Clouds, która tworzy rozwiązania technologiczne na zamówienie. Agencja poprowadzi dla firmy biuro prasowe. Będzie odpowiedzialna również za działania media relations, a także pozycjonowanie eksperckie.

Jägermeister i wakacyjna akcja konkursowa

To kolejny rok, w którym marka Jägermeister pojawia się na festiwalach muzycznych. W ramach działań komunikacyjnych agencja Consulting’n more była odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji kreatywnej i koordynację działań związanych z pojawieniem się marki na festiwalach: Open’er i OFF.   Do naszych zadań należało przygotowanie kreacji postów konkursowych, jak również koordynacja związanej z konkursem kampanii promocyjnej prowadzonej na  kanałach społecznościowych. Uczestnicy konkursów mogli wygrać nie tylko karnety na festiwale muzyczne, lecz również wakacyjne gadżety takie jak: okulary, ponczo i hawajski naszyjnik  z kwiatów.

Kolejna edycja gazetki dla pracowników marki Meble Wójcik

Dla naszego Klienta marki Meble Wójcik przygotowaliśmy kolejne wydanie gazetki dla pracowników. Stanowi ona część komunikacji wewnętrznej firmy. Pracownicy będą mogli przeczytać w niej o aktualnościach z życia firmy, nowych i obecnych pracownikach, zmianach w firmie czy uzyskanych nagrodach.

Prima Power na Międzynarodowych targach Poznańskich

W dniach 6-9 czerwca na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyły się targi ITM Innowacje Technologie Maszyny, na których pojawiła się firma Prima Power Polska. Nasz Klient zaprezentował na nich najnowsze maszyny wyposażone w automatykę – Laser Genius Compact Server i Punch Genius Compact Express z systemami załadunku i rozładunku.